2014. szeptember 28., vasárnap

Winter is coming...

... de legalább ma szépen sütött egy kicsit a nap, annyira bújtam csak ki a lakából míg szedtem egy kis mentát a kertemből, nagyon rákaptam mostanában a szegfűszeges mentás fahéjas almára:
recept következik: 1 liter forrásban lévő víz, 6 - 8 szem szegfűszeg, késhegynyi fahéj, egy negyed gerezd alma, cukor citromlé, 3 szép egészséges mentalevél.
Istenifinom.

Tegnapi nap nálunk is volt ez az Itthon vagy - Magyarország szeretlek! rendezvénysorozat vagy mi, amire az állambácsi adja a pénzt most hogy a választások finisébe értünk, de csak azért adni 325.000Ft hogy vegyenek az önkormányzatok félliteres kólákat és osztagosság meg este rakni egy nagy tüzet, kicsit visszás nekem, ezért el se mentem, nem akartam nézni azok arcát akik végbe nézik ahogy 150kg fa a tűz martalékává válik miközben nekik nincs egy kiló fájuk sem és a winter is coming. 

Mint amikor elvitték a szegény gyerekeket 5 csillagos szállodába kajálni. 

:D félelmetes egy világ ez...

Holnaptól számítva kevesebb mint 2 hét van és itt az önkormányzati választás a nyakunkon. Pénteken találkoztam egy helybéli választópolgárral, aki kérdezte hogy indulok képviselőnek? Igen indulok, mert szeretné ha kampányolnék egy kicsit magam mellett. Erre ő szépen megkért hogy ha egy mód van rá akkor ne, 3 hete egy csepp nyugalmuk sincs, se vacsorázni, se fürödni se wc-zni nem tudnak mert minden este zörget valaki az ajtajukon. (Ez is egy jó taktika.)

Végre ma szántam egy kis időt a blogok olvasgatására is és örömmel olvastam hogy Santiago társra talált! 



Aztán olvasom hogy vége, de aztán meg még sem, csak munkahelyet váltott. Megijedtem egy csöppet, 1 perc alatt két teljesen ellenkező hírt olvasni elég megrázó :D






Megyek is alszom egy keveset, megint hasogat a fejem...

Jó éjt, Dalarann

2 megjegyzés:

  1. Ahol én voltam ott is volt tűzgyújtás, de mire meg akartam nézni (mert épp marhára elegem volt a zenéből, ami szólt), addigra el is oltották. Alig égett fél órát. Szóval lemaradtam róla:)

    VálaszTörlés
  2. Tudom kicsit hatásvadász volt egymás után ez a két cikk :)
    Köszi, hogy megemlékeztél rólam ebben a bejegyzésedben. Jól esett :)

    VálaszTörlés