2014. szeptember 17., szerda

Kampány...

... amiben nem igazán veszek részt.
Vannak más emberkék is akik indulnak képviselőnek és ők bőszen mondogatják a saját és az én nevemet is, szóval nagyon nem kell tennem semmit azért hogy a nevem meg az a tény hogy indulok képviselőnek köztudott legyen.
Mert épp ma kérdezték tőlem hogy nem próbálom az embereket győzködni azért hogy október 12 én rám tegyék az X - et, erre csak azt szoktam mondani, ha a 8 és fél év alatt nem tettem le az emberek asztalára annyit amiért rám szavazzanak akkor ne legyek képviselő. 
Elég sokan azt mondják erre hogy milyen igazam van már, meg ők kifejezetten taszítónak visszatetszőnek tartják azt ha valaki 5 6 óra után zargatja őket, vacsora, filmnézés, wc-zés közben :D
Na én kijelentettem senkit nem fogok zargatni e felől nyugodtak lehetnek.




Ice Ice Baby...Ice Bucket.











Jó éjt, Dalarann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése