2014. szeptember 22., hétfő

Szolgálati közlemény...

... 10 néptáncosból 9 - nek szép a feneke. Hétvégi megfigyelés. Biztos más megyében is voltak most szombaton rendezvények, én egy közeli városban is megtekinthettem egy néptánc csoport előadását a délelőtt folyamán, sőt még aznap este a településünkre is ellátogatott egy 10 fős csoport, az összetétel nem meglepő de 5 fiú és 5 lány volt. Miután megvolt a fellépésük én kalauzoltam őket a településen és vittem el őket a tiszteletükre rendezett vacsorára ahol annyit ettem hogy csak na. A fényképeket is én készítettem a rendezvényem, amiket a mai nap folyamán néztem át és el is nevettem magam a képek nézegetése közben, lányok minden negyedik képen szerepeltek.... véletlennek tudom be a dolgot.


Mai nap pedig több pozitív megjegyzést kaptam a borostámra, de a legmegrázóbb számomra azé a nőé volt aki ma költözött vissza a településünkre, róla azt kell tudni hogy amúgy egy elég attraktív nőszemély és elég sokat lóg a neten, ha ott kap pár kedves szót vagy bókokat férfiaktól akkor veszi a sátorfáját és már utazik is a kiszemelt férfihoz, na de nem is ez a lényeg. Odalépet ma mellém és megjegyezte hogy:
Jól áll ez a borosta férfiasabbá tesz!
Ó köszi. Tényleg jól áll?
Igen, ha nem így lenne nem mondanám.

Majd közelebb lépet kezét a vállamra tette és végig simította a karomat majd közelebb lépet és addig sündörgött míg az egyik melle hozzám ért... el is tűnt a varázs egyből, de legalább bókolt nekem egy kicsit.


Amúgy meg nem is értem én ezt az időjárást hogy mit akar még ezzel a nagy hideggel, a virágaim is kint vannak még a kertben, a bambuszt is most ültettem ki. Remélem ez csak átmeneti rossz kedv az időjárásnál és szép napsütéses hétvégén lesz, amúgy is rendezvényre kell mennem, lesz megint ez a szeretlek Magyarország vagy mi, nyert megint a pályázaton a településünk. Vasárnap meg tűzgyújtás lesz, raknak egy nagy máglyát és megnézzük hogy ég el az a sok fa aztán mindenki megyen szépen haza. Következő hétvégén meg szüreti felvonulás, ez ezt tetőzve itt a nyakunkon a választás.





































Jó éjt, Dalarann

6 megjegyzés:

  1. Ezt az időjárást én sem értem. Még simán tarthatna a vénasszonyok nyara. Erre itt ez a lehűlés meg eső. Már nagyon elegem van az esőből.
    Jó sűrű lesz nálad a naptár mostanság is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen elég sűrű de majd ritkítok rajta egy kicsit. Ja egy kicsit tarthatna még a jó idő, még van egy kis munkám a kertben. Tegnap rendbe tettem a fűtési rendszert, feltöltöttem vízzel úgy ahogy kell, megvolt a próbafűtés is. Winter is coming.

      Törlés
  2. Akkor ezért láttam otthon szombat délelőtt két lovast az utcánkban? Csak nem a főtér felé mentek, és így én se, pedig lehet láttam volna valami műsort, amit mondjuk nem néztem volna meg, mert a vonathoz indultam amikor láttam. De a honlapon nem láttam rá utalást, hogy lenne bármi is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egész országban voltak rendezvények úgy mint ma is, erre ad a kormány pénzt ezerrel.

      Törlés
  3. Hmm... kerestem volna egy táncost, de a közzétett harminciksz között nem leltem :D

    VálaszTörlés