2011. április 18., hétfő

Hétvége.



Hétvégén voltam esküvőn, hetyó esküvő volt, mi más lehetett volna, de olyan érzéseket váltott ki belőlem amire nem is számítottam, tökre meghatódtam. Nem is maga a szertartás meg a körítés volt a szép, hanem amit a pap és az anyakönyvvezető mondott az ifjú párnak. Bár az atya nagyon kihangsúlyozta hogy „férfi és nő szent kapcsolata a házasság, 1 férfi és 1 nő kell hozzá, minden ami ettől eltér az isten szemében utálatosság”. Nofene, biztos érezte, hogy van egy nem csapatjátékos a násznépben.
A gyakorikérdéseken írt nekem egy srác miután írtam választ egy meleg kérdésre, annyira ismerősek voltak a dolgok amiket leírt hogy csak lestem. Bár az ő helyzete annyiból nehezebb hogy nem igazán fogadja el magát, vagyis nem ismeri be hogy meleg, pedig alig várja hogy a legjobb barátjával akivel van hogy együtt is alszik legyen valami. Vele levelezgetek már jó pár napja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése