2011. április 19., kedd

Na akkor alkotmányozzunk...

"A demokrácia nem csak megadja a jogot a többségnek a kormányzásra, de megadja a többségnek a feladatot is, hogy tisztelje és védje a kisebbség jogait."

Cohn-Bendit



Érdekes dolgokat lehet olvasni az új alkotmányunkról és annak tartalmáról.
Nem is csodálkozom mostmár hogy annyi elkeseredett emberrel hozz össze a sors. Mindenki panaszkodik, maga alatt van és depis. Csodálkozom rajta hogy vannak még emberek akik családot mernek alapítani és gyereket bevállalni a semmire. Nem is tudom már hová halad ez a világ, régebben pedig azt képzeltem hogy mi melegek vagyunk az az erő ami igazán tudja mozgatni ezt a világot, mi bennünk megvan az erő a változtatáshoz. Bennük annyi minden kavarog, annyi erő és elfojtás ami elég ahhoz hogy változtassunk. Ahogy telnek múlnak a napok évek hónapok rá kellett jönnöm ez nem így van, kiindulva magamból és látva a környezetemben élő embereket. Gyengék és erőtlenek lettünk, mind egyén semmisek vagyunk, ahogy az alkotmányunk is kimondja az egyén nem számit csak a közös érdek és a nemzet. Innestől kezdve én mint egyén, külön álló személy, individuum nem is vagyok fontos, csak plusz egy fő a nemzet testében, mint egy sejt. A helyzetem(tünk) annyiból lett nehezebb, hogy mi már nem is érdemeljük meg a boldogságot, másod, hanem harmadrangú polgárok leszünk, lettünk. Nyíltan megy a buzizás (lásd: Frizbi műsor, 2011.04.17 hajdú szánalmas péter, ganxta és Éder Krisztián).
Legfőbb érték a család lett. Igen ez a mai magyar társadalom legsarkalatosabb pontja, de kérdem én ha végég néztek a ti családotokon vagy a környezetedben élők családján, tényleg ennyi szép és nagy szentségben örvendő dolog a család? Mindenki családja maga a tökéj, a boldogság fellegvára. Nem egy ellenpéldát tudnék hozni csak az én szűk ismeretségi körömből. Jójó ezzel nem azt mondom, hogy minden család ilyen, nem is akarok ilyen álltalánosítgatásokba bocsátkozni, de mikor egy fiú azt mondja nekem, hogy gyűlöli az anyát, az apját fasszopó buzinak nevezi, vagy el sem megy az apja temetésére, -aki öngyilkos lett egy átmulatott éjszaka után, és felakasztja magát a zuhanyzójukban-, mert azt mondta, hogy megérdemelte az a tróger fasz és nevet az egészen. Nem is tudom elképzelni, hogy mikor jelentette a család a házasság azt ami a definíciójában szerepel, vagy amit a szavak mögé gondolnak az emberek. Még az alkotmány sem magyarázza meg igazán.
Rögtönzött felmérésem alapján, ami kérdez, felelek alapon történt, sok embernél a család azt jelenti azok az emberek, akikre lehet számítani ha baj van, akik veled nevetnek, és akik veled sírnak ha baj van, talán 1 valaki említett olyat hogy vérszerinti kapcsolat van köztük, érdekes.
A házasságról meg aztán tényleg elég érdekesek dolgokat mondtak:
-Azért kell házasodni, mert a bibliában is benne van, és isten is ezt akarja.
-Azért kell megházasodni, mert csak így lehet boldog a gyermek, aki majd születik.
-Azért kell megházasodni, mert szerelmes vagy a másikba. Ezen jót mosolyogtam.
-Érdemes szerintem mert ha van aki mellettünk van ébred fekszik akivel megbeszélhetjük a gondunkat vagy az örömünket az boldogsággal tölt el! Mintha ez házasságon kívül nem lenne lehetséges.
No mind1.

De szép is lesz, majd ha együtt élek egy fiúval, ránk törik az ajtót és az alkotmánnyal vernek minket véresre, közben azt kiabálva hogy: férfi és nőőőő, nem értitek ti genetikai hulladékok….

Ja még valami, tegnap néztem a tv-t és már rég sírtam el magam egy híradóban bemutatott riport miatt, de ami tegnap volt… én csak hüledeztem, kilakoltatás forever. Szegény öreg bácsit úgy az utcára csapták mintha valami köztörvényes bűnöző lett volna… :’(
Legszebb az egészben, ha nincs bejelentett lakcímed, nem is tudod felvenni a nyugdíjadat, vagyis így szól a jelenleg hatályos jogszabály. Itt is van, a mi településünkön egy férfi, akit ki akarnak lakoltatni, meghalt a felesége, a gyereke 3 éve szintén meghalt, egy viharban villám csapott egy fába az meg ráesett a kocsira és agyon nyomta. A bácsi 1 éve agyvérzést kapott, fél oldala le van bénulva, magát sem tudja ellátni, nem hogy dolgozni, pénzt keresni eljárjon. Havi 28500 ft – ot kap. Szerintetek az mire elég?
http://www.rtlklub.hu/video/125833  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése