2013. június 17., hétfő

Folyt. Köv.

Örömmel tapasztalom hogy egyre több blogon fellelhetőek jobbnál jobb GIF-ek.





Sefi nagyon jól értette azt amit a tegnapi bejegyzésemben próbáltam leírni, mégpedig hogy nincs a környezetemben egy olyan egyén akitől kapnék pozitív megerősítést. Kicsit ez olyan mintha egy teljesen üres városban élnék és a napon jelentős részét a kondiban tölteném, pedig nincs senki aki az utcán, a buszon, vagy a strandon megbámuljon, nincs visszajelzés semmilyen. Honnan is tudná az ember hogy jó vagy rossz úton halad. Lényegében, amíg nincs kellő megerősítés az életemben addig a saját magam elfogadása soha sem lesz teljes. Mert mit érdekelne engem a mások véleménye ha lenne valaki akinek a szavára adnék mindennél többet.
Pár napja kaptam egy meghívást az egyik munkatársnőmtől, meghívott magukhoz egy szombati bográcsólásra ahol milyen meglepő de ott lesz a lánya is akivel nagyon próbálnak összeboronálni. Milyen szép is lenne: "Na jó most hogy ettünk mi bemegyünk a lakásba ti meg maradjatok itt kint a padod a jó levegőn és beszélgessetek." Én meg megköszönném a kaját meg mindent és benyögném hogy bocs de én másik csapatban focizom :D
Na viccet félre téve, este lefekvés után még sokat forgolódtam a bejegyzésem gondolkodva, de reggel úgy döntöttem kint hagyom a blogon mert nem cenzúrázom magamat az önbecsapás lenne.

Most pedig a fikció folytatódjon:

...mikor haza értem csak ő járt a fejemben, lepakoltam a cuccaimat, nekikészültem vacsorát főzni, közben mint egy mennydörgés belém hasította felismerés. Ő az akire eddig vártam, eddig akikkel találkoztam vagy randiztam mindannyian értékes és jó ember voltak, de mégsem éreztem azt a valamit amit e srác közelében éreztem. Sajnos az emberi nyelv és szókészlet még nem tart ott hogy ezt a mélyről fakadó elementális érzést le tudjam írni. Időtlenséget éreztem ha felidéztem lényét, mintha a távoli múltban lett volna egy lélek ami ketté hasadt és azóta keresné párját a létezés minden síkján.
Alig tudtam aludni, csak az járt a fejemben hogy holnap első utam a parkba fog vezetni munka után, ha kell minden elkövetkező napon ki fogok menni és várni fogok rá. Nem is kellett sok napnak eltelnie, a parkban üldögélve egy alakot láttam közeledni felém nem tudtam ekkor még hogy ő Ádám, mert a szememet elvakította a nap szikrázó fénye, de azt jól ki tudtam venni hogy egy esernyő van nála, ami nagyon hasonlított arra amit a minap egy nagyon helyes srácnak adtam kölcsön.
Ahogy odaért, megállt előttem és felém nyújtotta az esernyőt.
Tessék, ez szerintem a tied, még egyszer nagyon szépen köszönöm.
Ó szóra sem érdemes, bárki megtette volna...
Ne légy ebben ennyire biztos, de honnan tudtad hogy ma fogom visszaadni, vagy azóta minden nap itt vársz engem?
 - Hirtelen azt se tudtam mit válaszoljak erre a kérdésre, mert kicsit kétségbeesettnek tűnnék a szemében ha azt mondanám, azóta minden nap itt várok rád, hogy újra lássalak... Á dehogy. Ma jöttem ki ide először azóta hogy találkoztunk.
Persze.... látom mennyire elpirultál, nem kell szégyenled bevallani a dolgot, én is már másnap jöttem volna de családi dolgok elszólítottak a városból. Kérlek engedd meg nekem hogy valahogy viszonozzam a kedvességedet, hadd hívjalak már meg egy kávéra vagy üdítőre vagy arra amit szeretsz.
Egy hideg üdítőnek nagyon tudnék örülni, tudok is egy nagyon kellemes helyet itt a közelben, csak várj míg elteszem a könyvet amit épp olvasgattam. - Hirtelen bevágtam a hátizsákomba a könyvet mert ekkor vettem észre hogy fejjel lefelé tartom....nem kell azt neki tudni hogy egy sort sem olvastam csak azt figyeltem mikor érkezik meg.

Egy közeli kávézóba mentünk. Reméltem hogy neki is tetszik majd a hely, én nagyon szeretem mert a felszolgáló kisasszonyok angol szobalány ruhában szolgálják fel a kávét és a süteményeket.
Na hogy tetszik a hely?
Tiszta "Csengetett Mylord" feeling-je van a helynek...
Ekkor hirtelen közbevágtam - én nagyon szeretem azt a sorozatot, meg van az összes rész díszdobozos kiadásban, ott tartom a Szívek Szállodája mellett.
Akkor meg kell hogy hívj magadhoz sorozat nézni, mert ezeket a sorozatokat én is nagyon szeretem. Legalább lesz alkalmam megnézni jó minőségben mert én netről letöltött verzióban láttam eddig.... de csak akkor ha nem gond, és nem zavarja a barátodat.
Nincs barátom....szóval szívesen látnálak vendégül... mondjuk holnap ha neked is jó az időpont, de ha túl korai szólj és megbeszélünk egy másik időpontot.
Nem nem. Nagyon jó a holnap este, ha 7-re megyek az neked is megfelel.
Persze, add ide a szalvétádat ráírom a címemet és a telefonszámomat, tudod mint a filmekben. Vicces mert lenne nálam papír de ezt mindig is el akartam játszani valakivel. Másik nagy filmes klisém mikor kiabálsz hogy: "van önökközt orvos?
Igen ezeket én is szeretem, filmezés után majd beszélgethetünk erről is.
Megittuk a kávénkat elfogyasztottuk a sütinket és mindketten távoztunk a kávézóból, ő jobbra én balra, de 5 vagy 6 lépés után még visszanéztem és elmosolyodtam ő is épp engem nézett....









Jó éjt Dalarann
dalarann@gmail.com


2 megjegyzés: