2013. július 17., szerda

Pangás ezerrel.

Engru írta a bejegyzésében hogy pangás van blogok terén. Mindenki hanyagolja az írást egy kicsit... van aki nagyon, de tisztelet azon kivételeknek akik most is aktívan vannak jelen a virtuális világban.
Akartam ma írni sok mindenről, de mire hazaérek a munkából teljesen paff vagyok.  A napi jó gondolataimból nem marad semmi. Egy dolog viszont nagyon megmaradt az elmémben, le kell írjam hogy könnyítsek a lelkemen, bár nem értem miért is ezt írtam, teljes téboly.



Na szóval ma hoztak cuccokat a munkahelyemre, kettő darab srác, ismétlem darab. Segítettem neki a dobozokat bevinni az épületbe, de a vége felé észre vettem egy nagyobb dobozt is a kocsi rakterében. Ez is ide lesz? Persze. Várjatok segítek mert úgy tűnik baromi nehéz. Nem mintha ők annyira gyengék lettek volna, vagy én lennék egy izomkolosszus, de az udvariasság az udvariasság, nekem ők a nők. Egyszer majd ezt a kijelentésemet kifejtem. Megkapták a doboz egyik végét én meg a másikat, mikor elértünk a lépcsőhöz a háttal araszoló srác nem bírta a dolgot és elkezdett csúszni a kezében a doboz. Mint jól nevelt fiatalember egyből ott teremtem és a segítségere siettem. Megkaptam a dobozt, és ekkor a bal kezem hozzáért az ágyékának gyümölcséhez. Hmm lehet ez a férfi nemi szervre is használni vajon? Nem vagyok benne biztos. Akkor mondom így, kicsit vulgárisan, prűdebb olvasok most ne figyeljenek. A kezem hozzáért a farkához, így álltunk ott egy jó pár másodpercet. Doboz, rajta a kezem, a kezem hozzányomva a srác farkához. El sem tudtam volna rántani a kezem, mert épp emeltük azt a dög nehéz doboz. Ez az állapot addig tartott míg fel nem értünk a lépcső tetejére. 4 lépcsőfok. Szerintem én jobban zavarban voltam mint a srác. Próbáltam higgadtnak tűnni, mintha misem történt volna, próbáltam keresni a sráccal a szemkontaktust, de nem igazán vettem észre hogy ő ebből valamit is kreált volna a fejében. Le egyeztettük a szállító levelet, kézfogás és elmentek.



Most jöttem rá, hogy nem írtam le a vasárnapi elhatározásomat. Arról van szó hogy olvastam Lady Gaga egyik interjújában: "a szex megvonása növeli az erőbeli képességeinket, szex alatt nagyon sok energiát veszít az ember feleslegesen.". Na mondom ez megint egy agyament sztár hülyeség, de ahogy rágugliztam rengetegen nyilatkozták már így a szexről és az önkielégítésről. Valami olyasmi van a háttérben hogy az ember szex közben ad a másiknak energiát át, de ennek nagyon sok része elvész. Ezért vettem én is a kicsi kis fejecskémbe, mi lenne ha kipróbálnám én is a dolgot, mármint hogy nem okozok magamnak örömet, megnézem meddig bírom és hogy több lesz e az energiám mint most, és hátha közben annyira kiéheztetem magam hogy képes leszek túllépni a kicsinyes gondolataimon. Eddig mondhatni, ismétlem, mondhatni bírom a dolgot, bár ilyen ingerek után elég nagy a kísértés.... kitartás. Egy ilyen esemény után érzek bűntudatot, zavartságot, másfelől meg izgalmat, élvezetet....

Jó éjt, Dalarann
dalarann@gmail.com

ui: rég voltak már izgi-bizgi képek, most ezt pótolom:












20 megjegyzés:

  1. Szia,

    hát nem lehetett semmi az a pár másodperc, amíg "önhibádon kívül" a kezedet a srác farkához kellett nyomnod :D elhiszem, hogy zavarban voltál. jó pasi volt?
    megkérdezhetem kíváncsiságból, hogy hány éves vagy? :)

    szióó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali, bizony nem semmi másodpercek voltak, reggel is mikor megébredtem azon járt az agyam hogy most ez tényleg megtörtént vagy ez megint egy kicsavart erotikus álom volt netalán. Mondjuk azt hogy nem volt rossz pasi, bár az öltözéke lehetett volna jobb is, műszálas rövidnadrág :S iszonyatos mintával "díszítve". Igen megkérdezheted kíváncsiságból a koromat: 27 éves vagyok még pár hónapig, aztán decemberben betöltöm a 28-at.

      Szia.

      Törlés
  2. :)) én pedig novemberben leszek 27 :)

    Zsoltee

    VálaszTörlés
  3. Akkor Zsoltee egy ideig mind ketten 27 évesek leszünk. Egyre közelebb a 3x -hez.

    VálaszTörlés
  4. hát igen, ez nekem is eszembe jut néha. a Barátom fél évvel fiatalabb nálam. mit szólsz a mai új képekhez a blogomom? :P 20 darab :D

    Zsoltee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó képek. A fél év meg szinte semmi korkülönbség, észre sem veszi az ember :D Ha lenne valakim akkor az se zavarna ha 3 4 év korkülönbség lenne ha megértenénk egymást.

      Törlés
  5. A fotók prímák, különösen az első, az ötödik s a tizedik - Zsoltee fotói is remekek :)
    Közelít a harmadik iksz? Hhehe... a kor nem érdem, csak állapot - ettől nagyobb közhely nincs. Én viszont 10 nap múlva 50 leszek :P
    Nyugi van urak, minden kornak megvan a maga szépsége XD

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is elég jó képek a gépemen találtam egy rejtett mappában, mondom megosztom a nagyközönséggel, mert tényleg szép és művészi képek. Igen a kor csak állapot és mindenki annyi éves amennyinek érzi magát, ezzel nincs is semmi baj, egy bejegyzést is írtam szerintem arról hogy miért is van bajom a korommal. Mindig azt érzem hogy bizonyos dolgokat bizonyos életkorban kell megélnie az embernek. Én meg itt vagyok 27 évesen és még nem volt senki akivel szétgyűrkészhettem volna a lepedőt. Ebbe mindig belesajdul a szívem. Szóval ahogy te is írtad minden kórnak megvan a maga szépsége és én sok szépséget hagytam már magam mögött. Mármint meg nem élt szépséget. Hú ez teljes képzavarnak sikeredett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem képzavaros ez, sok szépséget hagytál magad mögött, s még mennyi van előtted - itt is egy klasszikus jut eszembe: félig tele van a pohár, vagy félig üres ;)

      Törlés
    2. Na igen vagy félig tele van a pohár vagy félig üres, néha úgy érzem én még a poharat sem találtam meg... lesz ebből egy bejegyzés úgy érzem.

      Törlés
  7. én tiszta szívből kívánom, hogy hamarosan találd meg a Párodat, akivel boldog lehetsz!!

    Zsoltee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még a szívemet is odaadnám ha lenne valakim... megjegyzem a szívem sem tökéletes genetikailag gyárilag xar szegény, most 27 évesen a szívem dolgozott annyit mint egy 45 évesé, és ezt az arcomba mosolyogva mondta a doki, hát nem szép az élet.

      Törlés
    2. Hmm... Galoppozik a szíved? Hallottam már ilyenről, vagy 30 évvel ezelőtt. Jó barátomat azzal szerelték le a seregből, de a doki vigasztalta, hogy ilyen galoppozó "sport szívvel" ugyanúgy lehet 100 évet élni - s a cimbi most, majd' ötven évesen is háromtusázik ;)
      Szóval, hagyj másokat is dolgozni, mert dolgozni jó - hadd tudják meg mások is, milyen jó! Viccet félretéve, vigyázz magadra, s majd jön a herceg ha nem is fehér lovon, de jön. Szerintem már úton van ;)
      A szexmegvonásos hozzászóláshoz, vagyis a "zsebzsötemhez" pedig egy ismét klasszikust idézek: az a jó benne, hogy nem kell hozzá kiöltözni :P
      Jós nem vagyok, de szerintem mindenki addig bírja a szexmegvonást, míg álmában el nem röppen, mint egy kiskamasz... XD

      Törlés
    3. Igen dolgozik rendesen, 100 feletti a pulzusom. Este ezért olyan nehéz elaludnom mert le kell csökkennie mert ilyen pulzusszámmal nem lehet aludni :D az nem pihenés lenne a testemnek. Nyolcadikos koromban egyik doki megpróbált gyógyszerekkel lassítani rajtam, ami sikerült is, olyan lettem mint egy alvajáró zombi, anyum mikor visszavitt közölte a dokival hogy nézze meg mit csináltak vele. A doki ránézett anyámra értetlen tekintettel és azt kérdezte tőle: Nem értem kedves anyuka, hát nem látja hogy a vérnyomása meg a pulzusa a normális értéken áll. Hihi bizony nem kell hozzá kiőltözni. Meg van egy másik kedvencem is: Azért születtél fiam fiúnak hogy legyen mivel játszanod. Szerintem harmadik nap megvolt az álomba röppenés, ezt meg is jegyzem, ez olyan szépen elmondja virág nyelven a dolgot.

      Törlés
  8. Érdekes bejegyzés érdekes válaszok és egész jó képek! Remélem beszámolsz, hogy meddig bírtad a szex megvonást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze hogy beszámolok, magamnak is egy elég jó teszt. Nem szex megvonás, hanem zsebzsötem megvonás :D

      Törlés
  9. Rémlik valami olyasmi, mintha már régebben is csináltál volna ilyen megvonást. Vagy rosszul emlékszem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen egyszer már próbáltam és akkor 3 hétig bírtam. Bár azt nem tudom hogy akkor mikor volt az álomba röppenés ahogy Saint-Moty fogalmazott.

      Törlés
  10. kíváncsi vagyok hány napig bírod :))))

    Zsoltee

    VálaszTörlés
  11. Holnap lesz hetedik napja, ha csak ma este el nem csábulok. Kitartás :D

    VálaszTörlés