2013. július 1., hétfő

Összehajigált bejegyzés.

Kaptam tegnap levelet planetromeon, nagyon jól megy eddig a dolog:

Ő - Hello
ÉN - Hello.
Erre Ő - Hello:D

Szóval eddig itt tartunk.

Úgy döntöttem hogy a fiktív történetemet folytatni fogom, mert nagyon jól eltereli a gondolataimat, és legalább este sem álmodom hülyeségeket. 
Szerintem ezzel más is így van. Lefekvés után amin kattog az agyam azzal vagy azzal kapcsolatos álmaim vannak, vagyis álmok gyötörnek. Mert 10-ből 9 alkalommal úgy érzem ébredés után hogy jó lenne ki cipzározni a fejemet a homlokomnál kivenni az agyamat és a falhoz verdesni. A múltkor is mi volt, lefekvés után még kb egy jó óra hossza kell nekem hogy eljussak abba az állapotba amibe a legtöbb ember 5 perc után is el tud jutni és még pár perc és aludnak is. Ez a se nem alvás se nem ébrenlét állapota ahogy én nevezem. Na szóval a múltkor is mire eddig eljutottam, több mindenen is kattogott az agytekervényeim között, meg is próbálom felidézni címszavakban: - alvás, munka, suli, volt suli, koli, kik voltak a koliban, szobatársak, több szobatárs, csak egy szobatárs aki felkeltette a figyelmemet, hülyeség már megint, szobatárs, barát, alig várom hogy láthassam, illatok, parfümök, az ő parfümje, mi lett volna ha, mi van ha, ilyen lett volna ha.......ÉS ..... innen jött is szépen az álom.


Még most is libabőrős lesz a hátam ha visszaidézem, még most is bizsergek...
Szerintem ebbe a blogba még nem írtam le első hetyóba való belezúgásom történetét, most elöljáróban csak annyit hogy a neve Tamás és ahhoz a kis százalékhoz tartozik testileg és arcilag akiket én igazán észreveszek. Ezt érdemes lesz később majd kifejtenem mert nem tudom igazán elmagyarázni pár mondatban. Vagy mégis, ő a zsánerem, az esetem. Azóta is a hozzá hasonló fiúkon akad meg a szemem, őt keresem másokban. Jó azóta hozta a hetyó formát és megcsúnyult, de na, fénykorában nagyon oda meg vissza voltam érte. Hab a tortán nagyon homofób volt, és azóta is az. 
Álmomban minden úgy történt mintha egy meleg varázsló lettem volna és amit kigondoltam az úgy is történt.
Szerelmes lettem belé. Közeledtem hozzá.
Ő viszonozta, örült nekem.
Én meg neki. Érzéki perceket töltöttünk együtt. Minden tök romantikus volt.
Test a testhez, de mivel nincs tapasztalatom szex terén ezért ez a rész az álmaimban mindig elég szürreális és kicsit horrorisztikus egyben. 
Mikor történne valami durvább is a tipitapin és a csókolózáson kívül akkor mindig valaki vagy valami megzavar minket. Valahogy az előtte teljesen üres szoba hirtelen megtelik emberekkel, már nem is viszonozza a közeledésemet, pedig mindent megpróbálok és ezután következik a keserédes ébredés.
Rettenet hogy még álmomban sem jön össze a dolog. Menthetetlen vagyok :D


Jó éjt, Dalarann
dalarann@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése