2013. augusztus 28., szerda

I feel free.

Tuti hogy valami nem stimmel, nemrég lettem túl a telihold okozta álmatlan éjszakákon, és mégis tele vagyok energiával már vasárnap óta. Ma volt egy kis időm merengeni és arra jutottam hogy nem tudom az okát, a melóban özön a munka, hétvégén tartandó esküvőbe besegítek már péntek délután és szombat egész nap, megrázott nagyon a főnöknőm esete is, mégis majd szétfeszít az energy.
Félő hogy majd meglesz ennek a böjtje is. 




Ma este még olvasgatok egy kicsit a tableten meg rendezgetem a gépemen a dolgaimat, van 4 darab HDD-m és soha nincs egyiken sem egy csepp helyem sem, ez azért már bórzasztóóóó!



Jó éjt, Dalarann

2 megjegyzés:

  1. Jók ezek a képek Dylanről! Nyami :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony este még töltöttem le pár igazán jó képet róla, viszont nagyon kevés róla az igazán izgató kép, mintha vigyázna hogy ilyen képek ne nagyon keringjenek a neten, bár lehet hogy ezt csak én képzelem be.

      Törlés