2013. augusztus 22., csütörtök

Na végre már hogy bevallotta.

Reméltem is mikor előszőr megláttam a tévémben hogy ő csak nem egy olyan srác....akik majd modell csajokkal pózol a kifutón és lámlám igazam is lett.

Kivéve ha nem kamu a levél amit írt az Oroszoknak.


A szökés sztárja korábban határozottan tagadta másságát.

Wentworth Millerről már régóta rebesgetik, hogy valójában a saját neméhez vonzódik. A jóképű színészért elepedtek ugyan női rajongói, ám nőnemű partnerrel igazából soha nem látta senki. Miller most eloszlatta mindenki gyanúját és bejelentette, amit már régóta sejteni lehetett. A coming outra egy levélben került sor, amiben meleg férfiként jellemezte magát. Millert ugyanis meghívták a Szentpétervári Nemzetközi Filmfesztiválra, amit ő azzal az indokkal utasított vissza, hogy képtelen lenne részt venni egy ünnepségen, miközben Oroszországban elnyomnak és megfosztanak a jogaitól minden hozzá hasonló homoszexuális embert.
A szökés sztárja 2007-ben még határozottan tagadta másságát és az In Style magazinnak azt nyilatkozta, hogy barátnőre, családra vágyik, csak éppen még nem találta meg az igazit...

Ma pont így jártam mikor megláttam a neten a hírt:


Pár kép azoknak akiknek nem ugrik be hogy kiről is van szó:









Ja és ma mindenki az Alföldi féle István a királyról beszélt, hát nem tudom hogy volt e valaki is aki egy jó szót mondott volna. Én személy szerint nem láttam, de ezek után kíváncsivá tettek hogy milyen is lehet ha ennyi embernek nem tetszett. Ma valaki azt mondta hogy ő úgy emléxik még egy ló lefejezése is volt benn.


Dalarann

4 megjegyzés:

  1. Jó pasi ez a Miller gyerek. Sejthető volt, hogy a mi csapatunkban játszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is pont ez fogalmazódott meg a fejemben, hogy egy ilyen jó pasi csak nem szeretheti a lányokat, kár lenne érte :D

      Törlés
  2. valahogy én is éreztem belül, hogy meleg :)) baromi jóóó pasi!! a sorozatot is miatta néztem főleg :D

    Zsoltee

    VálaszTörlés
  3. Én is a kritikák miatt néztem meg a darabot. Az RTL most szolgáltatásán keresztül vissza lehetett nézni még a héten valamikor. Elég merész és valóban ijesztő volt. A ló lefejezése, vagy Koppány megölése is elég félelmetesre, rémisztőre sikeredett, de csak a végén döbbentem le igazán. Nagyon sok képpel operált a rendező, ilyen volt az utolsó jelenet is, ami a döbbeneten túl azért el is gondolkodtatott. Ez sokaknál kiverte a biztosítékot. Ahogyan egyébként a jelmezek is nagyon sokat elárultak a karakterről. Nekem pölö kifejezetten tetszett.

    Mindezek ellenére és ezzel együtt szerintem jól sikerült. Az egyedüli felróható negatívum a pocsék énekhangok. Asztrik apátunkat alakító ürge (László Zsolt) botrányosan énekelt, de a három fő úr is kritikán aluli. Sthol Bucitól is többet vártam, talán kijött a gyakorlatból?
    Rebeka (Tompos Kátya) és Gizella (Radnay Csilla) szerepébe bújt színésznőkön és Feke Pálon kívül a Laborc szerepében feltűnő Szemenyei János hangja volt igazán élvezhető. Bár valóban, talán még ez is kevés volt hozzá, hogy megmentsék és értékelhetővé tegyék az előadást.

    Érdemes megnézni és gondolkodni picit. Nem érdemes viszont elveszni azokban a kérdésekben, hogy jó volt-e a hangszerelés, hogy a színészek hogyan teljesítettek, sokkal inkább a rendező üzenetén, mert ez azért átjött. Persze az összképhez minden apróság hozzá tartozik...

    ui: a Miller fiú elég jó volt anno... :P

    VálaszTörlés