2013. augusztus 1., csütörtök

Összefoglaló.

Na szóval először egy bejelentést teszek, tegnap véget ért az önmegtartóztatásom, eddig bírtam, bár nem csak a kitartásomon múlott. Tegnap a neten járkálva meghallottam egy zenét és nagyon ismerős volt, tudtam hogy egy filmben hallottam csak nem tudtam melyikben, ezért a meleg filmes gyűjteményemben el kezdtem keresgélni és ahogy ez lenni szokott, jobbnál jobb részekhez tekertem a filmekben, a többit meg mindenkinek a fantáziájára bízom...

Another Gay Movie ajánló:


Annyira nem rossz film..... bár ízlések és pofonok.

Amúgy hulla fáradt vagyok, hétfőn 7 - ig dolgoztam, kedden és szerdán pedig leltároztam egy boltban, reggel 6- tól este 5 - ig. Ma meg majd holnap is szervezem a falunapot. Szóval kész káosz hetem lesz.
A csillagvendég a dupla kávé lesz és Bodnár Attila. Nem tudom kinek mond e név valamit is. Ők úgy jöttek be a képbe hogy telefonáltak a kolléganőmnek, hogy hali én vagyok a B. Attila és megyünk fellépni rendeljetek meg minket. A kolléganő meg mondta hogy nem kelletek, erre jött egy elég mérges levél, amiben leírták hogy ők csak olyan településen lépnek fel ahol fideszes a polgármester és ha nem akarunk bajba kerülni, vagy a Fidesszel rosszba lenni akkor jó lenne ha megrendelnénk őket. Szóval este 9 - től ők lépnek fel, hurrá....

Viszont a háziorvosnőnek készítettem egy olyan díszpolgári oklevelet hogy csak na, mondjuk a pap belekötött vagy 7x de nyolcadjára is kijavítottam olyanra mint amilyen először volt, aztán láttam hogy feladja és rábólintott a legelső változatra, vannak még rosszindulatú emberek rendesen....

Jó éjt, Dalarann
dalarann@gmail.com


4 megjegyzés:

  1. Mi az, hogy Bodnárattila így nyomul?! Tud valamit, hogy a kutyának se' kell egy év múlva? Mondjuk én sepregetni sem engedném be a portára, nemhogy műsort adni... jeszzusom, de felbosszantott a hír.... Van még ettől lejjebb? Fenyegetőznek... az eszem áll meg...

    VálaszTörlés
  2. Gusztustalan, hogy milyen előadók vannak. És már rögtön a politikai erőkkel fenyegetőznek. :S
    Akkor 2 hétig tartott az önmegtartóztatás? Az elég szép teljesítmény!

    VálaszTörlés
  3. Jó sokáig bírtad hokizás nélkül! le a kalappal! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tuti bírtam volna tovább is ha nem kezdek el filmeket nézni :D

      Törlés