2013. augusztus 13., kedd

Napom.

Tegnapi nap megérkeztek a könyvek a munkahelyemre, kimentünk az udvarra a főnivel meg a titkárnővel. Ketten ültek a kocsiban egy 35 - 40 év közötti férfi ember, meg egy 18 - 24 év közötti eszeveszetten jó srác.
Kiszálltak a kocsiból, átadták a papírokat a főninéninek, majd mondták hogy nem kell nekik segítség ők majd bepakolnak, majd rám nézet az idősebb férfi, rám mutatott és azt mondta hogy a kis srác is segíthet nyugodtan. Na szép a 27 évemmel kissrác :D
Segítettem behordani a könyveket, a srác ami nyögést és kínlódást levágott a pakolás közben az valami rettenet volt. Látszik hogy az utánunk jövő korosztály nem nagyon bírja a fizikai munkát, vagy jobban mondva semmilyen munkát.
Mikor végeztünk, hajladozott, előre hátra, tördelte a derekát, meg nagyokat sóhajtott.
Kérdeztem is tőle hogy minden rendben van?
Ő... igen, csak fáj a hátam.
Koszos lett a kezem megyek megmosom, te nem szeretnéd?
..megmosni a kezed...
Neeem, te a sajátodat meg én is a sajátomat.
Oké.
Elnavigáltam a vizesblokkba, nyomtam a kezembe egy jó nagy adagot, egy részét bele akartam csórgatni a mosdókagylóba, de hirtelen a markomba tette a kezét és beleforgatta, majd mintha mise történt volna elkezdte mosni a kezét, én meg csak pislogtam hogy MI VAN?
Szóval tegnap volt egy kis súrlódás köztem meg egy jó srác között. Happy day.

Ma tartottam számtek tanfolyamot megint. Már nem sok van hátra és kapok is ezért vagy 50 ezret, jól is jön ez a kis pénz, kellene nekem egy új telefon mert a mostanit sikerült kinyírnom, kint maradt szegény a napon és ezt nem jól viselte az akkumulátor. Ja és venni akarok egy saroküllőt is a szobámba mert a régi már nagyon régi :D röviden így jellemezném a korát.

Töltök most egy sorozatot: Twin Peaks, gyerek koromba annyira féltem mikor meghalottam a zenéjét hogy képes lettem volna bebújni az ágyneműtartón keresztül a parketta alá. Tegnap is félve néztem meg az első részt, a zene mikor megszólalt újra előjött gyermekkori félelmem, közben meg a sorozat első részében nem volt semmi. Szóval nem is értem mitől féltem kiskoromban, bár ez még csak a sorozat első része volt.

Ebben a pár napban egész jó volt a kedvem sok sikerélmény is ért, tuti hogy meg lesz ennek még a böjtje.






Jó éjt, Dalarann

4 megjegyzés:

  1. Sarok üllő? Vagy csak én gondolom, hogy a kovácsok által használt üllő-féleségből nincs sarokba való?
    Vagy csak kötözködöm a sarokülő ülőalkalmatosságon?
    Ne haragudj rám (nagyon), sosem voltam/leszek normális... hmm...
    Egyetértek egyébként: súrlódni jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen jól gondolod, vicces dolog ez az automata helyesírás javítás, van egy enyhe fokú diszgráfiám, nem mindig érzem mit hogy kellene írni ha nagyon odafigyelek a tartalomra.

      Törlés