2013. szeptember 24., kedd

Hülyeség.

Biztos megint zárlatos lett az agyam mert azt találta ki ez a kocsonyás anyag a koponyámon belül, hogy hízzak addig ameddig tudok, na ez most 68 kg on beállt és feljebb már nem megy. Hétvégén hozattam tesómmal bokára csatolható súlyokat, ezeket felteszem a lábamra és esténkét 50 - 50 lábemelést megcsinálok. A kaját visszább veszem és este már csak ananászt fogok enni. Jó tudom, jobb az igazi ananász, de felénk ilyet nem lehet kapni ezért marad a konzerv kivitel hogy azért mégis meglegyen a tervem ezen része. Meg a benne lévő plusz cukor segít abban hogy ne legyek egy kómás zombi aki kajáért caflat az éjszaka kellős közepén a hűtő felé.






Ma bepótolom a meg nem nézet x-faktor részeket, egész nap erről beszélt ma mindenki, mármint arról hogy mi volt a műsorban én meg csak álltam ott mint egy kuka, mert én nem néztem hétvégén. Van tv a szobámban de nincs rákötve egy tv szolgáltatás sem.

Dalarann


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése