2013. szeptember 16., hétfő

Tegnapi filmezés.

Tegnap megnéztem vagy 3 filmet is, amik itt várakoztak a gépemen, de estére hagytam a Z World War címűt, de ezt már nem volt kedvem egyedül nézni, ezért kinek szóljon az ember ha szingli és a szüleivel él...
Szóval anyummal néztem meg, és nagyon tudom ajánlani mindenkinek mert jó film.
Volt 2 olyan jelenet amin nagyon megijedtünk mindketten, ahogy néztük tovább a filmet a vége felé nem volt hirtelen előrontó zombi, ezért szóltam anyumnak hogy meg ne ijedjen mert most tuti szétszórjuk a pop-corn-t a szobámban olyan ijesztő rész lesz.
A főhős (Brad Pitt) épp egy nagy termen vágott át ahol szanaszét volt hajigálva minden, erre anyumra néztem ő meg nevetve megjegyezte hogy ez tényleg egy elég félelmetes része a filmnek.
Miről beszélsz, sehol egy zombi, még a zene sem ijesztő.
A válasza csak ennyi volt: "Nem látod a sok mosatlan...."
Á ezek a nők, se velük se nélkülük nem élet az élet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése