2013. szeptember 22., vasárnap

Nincs szerencsém.

Pár napja ki vagyok bukva egy kicsit. Nemrég újra elkezdtem lottózni, mert nyár beálltával abbahagytam mert nem volt járásom a posta felé, mert a település másik felére jártam dolgozni.
Felfedeztem hogy van online lottó is, regisztráltam és a 3 éve használt számaimmal újra játékba szálltam. Pénteken letöltöttem az elmúlt 5 év nyertes számait. Azt hittem rosszul látok, nyáron a számaim közül 4 - et kihúztak, pont abban a hónapban amikor nem vettem szelvényt.... 2,6 milliótól estem el :S sebaj most online feltöltöttem a számlámat és a következő fél évben automatikusan teszi meg a rendszer a számaimat.
Rohadt egy érzés...

Ideje lenne elkezdenem újra fotózni, mert egyre szebb a táj, sárgulnak a levelek, a naplemente pedig valami gyönyörűűűű. Bár ehhez nem este a sötétben kellene hazajönnöm.

Szerintem fogok belinkelt google drive - ról meleg kisfilmeket amiket az évek során gyűjtöttem össze. Hátha lesz közte olyan ami nem csak nekem fog tetszeni.







Dalarann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése