2013. szeptember 2., hétfő

Youtube channel 2 és esküvői beszámoló.

Na szóval akkor pár youtube channel:

wickydkewl




Ők annyira jók kár hogy már nincs új videójuk :(

ThatGayAgendaBand




Jók a videói:

shimmycocopuffsss



A végére pedig egy életvidám cuki kis pasi:

Tyler Oakley



MÁS!

Na szóval az esküvő. Már múlt hét pénteken belevetettem magam a sűrűjébe, mert láttam hogy nagyon nyögvenyelősen indul neki a család. Kedden kimentünk egy erdő mellé..... :D mert ott van a vadászház ahol az egész esküvő megtörténik. 
Pénteken újra kimentünk de akkor már úgy hogy minden okés, már csak diszíteni kell és várni a szombatot. De nem így történt, a lány apja megérkezett, mindenkivel olyan volt mint a pokróc, szóval vele nem sokat kellett foglalkozni, csak hagyni hogy morogjon és szerelje fel az ledeket. 
Majd összevesztek azon hogy a sörsátor alatt legyen az asztal meg az asztal előtt egy kis boltives kapu.... ha jól emléxem, mert elég sok mindenen összevitáztak, szóval ha minden igaz akkor ez volt a fő ok.
Na mikor már odáig fajult a dolog hogy senki sem szólt senkihez, megkérdeztem hogy mi lenne akkor ha úgy csinálnák hogy nem kell sörsátor, az asztalt szépen feldíszítjük, és a fiatalok a kapun keresztül jönnek be külön - külön és a végén együtt sétálnak át rajta, és ott készülne róluk sok sok fotó, akkor meg mindenki rám nézett mérgesen hogy EZT csak most mondod, jó ötleteid vannak ne fojtsd magadba!
Szombatra mindent a helyére pakoltunk, délután 5 kor kezdődött volna a szertartás de a menyasszony még piperészkedett egy kicsit, ja és hozzáteszem hogy a menyasszony piros Converse tornacipőben volt,  és reptettek galambokat is ami nekem különösen tetszett.
Újítottak a fiatalok.
Nem volt nagy eksüvő úgy 50 - en ha lehettünk. Egy jó srác volt ott még rajtam kívül, a menyasszony öcsikéje, aki még pénteken azt mondta nekem hogy xy-ka.... na itt el is vágta magát nálam, megkértem hogy a keresztnevem után ne tegyem már oda hogy  - ka, kérdezte hogy miért? vagy mi a baj?
Mondom nincs semmi baj ezzel, de ha az ember fia 27 éves akkor ne mondják már neki hogy Zsoltika, Sanyika, Petike stb.
Ekkor tudtam meg hogy csak 18 éves, és ő meg ekkor tudta meg hogy én 27 vagyok, pedig 20 21 22 nek gondolt.
Szóval a hetyók már csak ilyenek, elég egy rossz mondta és a varázsuk úgy szál el mint a galamb, ha élhetek ezzel a képzavarral. Amúgy a srác meg a csaj 8 hónapja vannak együtt, szerintem nagyon kevés idő, de ahogy a szülőkkel beszélgettem ők is ezen a véleményen voltak, nem igazán támogatják a fiatalokat.
Mikor a vacsoránál ültünk készítettek rólam és az anyakövvezetőről egy közös képet.
Elkezdtünk beszélgetni, és mondta hogy ilyen hagyományoktól eltérő esküvői szertartást még soha nem vezényelt le. Erre én kicsit becsípve annyit mondtam neki hogy ezt majd akkor mondja ha két lányt vagy 2 srácot ad majd össze. Csak nevettet rajta egy darabig, majd annyit mondott hogy még az is előfordulhat.

Iszonyat jó kajákat szolgáltak fel ami nekem nagyon megnyerte a tetszésemet az a töltött káposzta bográcsban, valami eszméletlenül finom volt, főleg úgy hogy igazi házi tejfölt kaptunk mellé.
Na majd ha még holnap eszembe jut valami mikor töltöm fel a képetek akkor lepötyögöm.

Dalarann


2 megjegyzés:

  1. Szerintem a -ka, -ke, végződések aranyosak - egy idő után biztosan: engem mindenki .....-kának hív a zenekarban. A legkorosabb (80éves) s a legfiatalabb (16) is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen aranyosak ha olyan személytől személyektől kapja az ember, de szánok majd erre egy bejegyzést hogy engem miért is zavar.

      Törlés