2013. október 10., csütörtök

Hülye katica utánzat bogarak.

Rettenet hogy mennyi bebújt a szobámba, mindenütt van belőlük és a légyirtó sem nagyon öli meg őket...
De ha jól hallottam ezek nem is igazi katicák, ezek valami behozott rettenetek, mert emléxem gyerekkoromban térdig kellett gázolni a lucernába hogy az ember találjon 1 - 2 példányt.

Hú egy levélbe olyan mondatot írtam hogy még most is ezen mosolygom.

"Az élet nevű játékban ez is benne van hogy hiába dobunk hatost az élet dobókockájával mégis rossz mezőre kerülünk."

Egy költő veszett el bennem, erről jut eszembe, még régen mikor jártam vissza a koliba akkor a buszon költöttem egy rövidke kis verset. Ez akkor volt amikor másodikos voltam és nagyon szerelemes a szobatársamba:

"Szeretnélek megölelni
Megfogni kezed
S éreztetni veled 
hogy nagyon szeretlek."

Ma megnézem az American Horror Story legújabb részét, 3 évad 1 része, már nagyon vártam, tán még jobban mint a Supernaturals-t.
Aztán szunya mert holnap megyek korán melózni hogy minden munkámmal hamar végezhessek, aztán sietek haza megcsinálni az itthon elmaradt munkáimat, meg még van a kertben pár fej őszi káposzta azokat is felhozom, mert valami iszonyatos módon szeretem a nyers káposztát, régebben nem ettem ennyire mint most, akkor még csak a zöld pöszmétét ettem marékszámra.

Találtam jó gif-eket.












Dalarann

6 megjegyzés:

  1. Hehe :) Megjegyzésedért megkaptad illő jutalmad? Azokról a katica utánzatokról hallottam, hogy brutális ragadozók...de mire vadásznak? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, megkaptam illő jutalmamat. :D
      Brutális ragadozók, betelepítették a drágákat, és levéltetveket esznek, és télre meg behúzódnak a szobámba, és dacolnak a légyirtómmal is. HA meg kézzel fogom meg őket akkor marha büdös lesz tőlük a kezem, szóval marad a porszívó meg a vegyitámadás.

      Törlés
  2. én a nyers karalábét imádom :D

    Zsoltee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon, ma megettem egy lila karalábé fejet, anyum meg csak lesett és kérdezte hogy ne főzzem meg inkább levesbe?

      Törlés
  3. heheh, hát pedig nyersen a legjobb :D

    VálaszTörlés
  4. Bizony hogy jó, de még mennyire. :D
    Azért egy jó húsleves alaplében megfőzve, rizzsel, leveszöldséggel és tejjel, nagyon fííínom.

    VálaszTörlés