2013. október 7., hétfő

Fodrászkodás és hasonmás megtalálása.

Húú ma olyan flasht kaptam az élettől, hogy csak na....

Szóval ma beszéltem a fodrászommal hogy ma be tudna e engem sorolni, mert jó lenne vágni a hajamból, mert reggel a tükörbe amit láttam az rettenetes volt, a hajam önálló életet kezdett el élni, és reggelre saját magát beállította. Olyan szinten elfeküdtem a sérómat hogy 10 perc kellett mire vizezéssel és zselével megreguláztam.
Kérdezte hogy milyen fazont vágjon, lesz e új, vagy legyen az amit eddig is vágott nekem, de erre rávágtam hogy ideje újítani mert ezt a fazont viselem kb 2004 óta és ideje változtatni főleg hogy pletyka lettem, kell új az embereknek.
Elkezdtünk a telómon a neten férfi frizurákat keresni és egyszer csak megállt az úja lapozgatás közben és azt mondta hogy figyelj már te fent vagy a neten?
Ó anyám vajon mit talált ez a csaj a neten rólam...
De ahogy a telómra pillantottam láttam hogy egy szépségszalon oldalát nézegetni, ami Szegeden van és a galériában van pár férfi frizuráról kép.
A meglepetésének az oka az volt hogy a kép amit nézett, az hirtelen olyan volt mintha én lennék a képen, pedig nem. Majd lapozgattuk a képeket és találtunk még képet a srácról. És azon is nagyon hasonlítottam rá profilból meg főleg.
Ó nézd már M. pont olyan nagy csúnya ádámcsutkája van mint nekem...
Jaj tényleg.
Köszi.... nem is csúnya az ádámcsutkám.... és még azt mondod ja tényleg. (ezen együtt egy jót nevettünk.)

Délután melóból együtt mentünk el az üzletébe, ahol mindenkinek megmutattuk a képet és szerintük és félelmetes a hasonlóság.

A végén egy olyan hajat készítettek nekem, mert nem csak ő vágták a hajamat hanem a két húga is, szóval 3 csaj birizgálta a fejemet és az azon lévő hajat. Mondtam nekik hogy teljesen a tietek vagyok alkossatok.

Körbegépelték a fejemet a tarkómnál és a fülem környékén, felül pedig nem vágtak belőle szinte semmit, csak igazítottak rajta ott ahol kicsit nagyobb volt a hajam. Mondták hogy most ez így okés de egy hónap múlva menjek megint mert igazítani kell rajta ha olyan hajat szeretnék amilyet közösen megbeszéltünk.

Ilyesmi de nekem sötétebb a hajam és erősebb szálú, szóval csak a fazon hasonló:


Ja és mielőtt elfelejtem, titeket meg szétvet a kíváncsiság, bemásolom ide a hasonmásom képet amit a következő oldalon meg is találhattok, ellenőrzés: szepsegszalon.gini.hu






Jó éjt.
Dalarann

10 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik :)
    Olyan kis aranyos, NV :P
    "Tegnap korán esteledett,
    sündisznócska ágyat vetett.
    Ágyat vetett a puha avarba,
    kicsinyeit betakarta.
    Fújhat a szél szakadatlan,
    melegít a puha paplan.
    Jó meleg a földi fészek,
    aludjatok kis tüskések."
    (erről jutott eszembe: 'sötétebb a hajam és erősebb szálú'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugtatlak nekem is tetszik :D Ki is nyomtatom holnap.
      Nekem a nap nyáron kifakítja a hajam télen meg sötétedik, viszont nekem is erős szálú nagyon, mikor elfexem akkor egy örökkévalóságig tart mire tudok kezdeni vele valamit.

      Törlés
    2. ajajj... elírtam: "Ágyat vetett a puha avarba," helyett "Ágyat vetett az avarba" van - de kétségeim nem oszlottak el...

      Törlés
    3. HA nem mondod észre sem vettem volna.

      Törlés
  2. A képek alapján jól nézhet ki az új hajkölteményed! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig csak pozitív megjegyzéseket kaptam, és egy csinos hölgy is azt mondta hogy most ezzel a hajjal nagyon tetszem neki, Mire én megkérdeztem hogy eddig annyira nem tetszettem, akkor mondta hogy de de, viszont ez a haj most nagyon el lett találva.
      Szerintem is jó, de az is lehet hogy a változás miatt veszik ennyien észre. Mind1 is.

      Törlés
  3. Szerintem helyes a hasonmásod, úgyhogy akkor Te is :) :D a haj is szuper!!!!

    Zsoltee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta is tervezem hogy szétszedem az internetet és megkeresem valamely közösségi oldalon.
      Remélem.

      Törlés
  4. :)) ha írsz a szépségszalonnak egy emailt, lehet, hogy tudnak egy kis infót adni :D én szurkolok ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már face-n megtaláltam a szalont, de még nem néztem végig a rengeteg ismerősét a szalonnak, de apránként úgy is átrágom, viszont ha így nem találom meg akkor megy a levél az tuti.

      Törlés