2013. október 1., kedd

Kimutatható-e a homoszexualitás az írásból?

Kaptam egy ilyen kérdést az e-mailemre. Kimutatható-e a homoszexualitás az írásból?
Nagyon tudok örülni ám ha írtok nekem, és szerencsére vagytok jó páran akik mertek és mernek billentyűzetet ragadni és nekem pötyögni pár betűt.
Nem tudom kit kapott már el az őszi szél, de engem alaposan átfújt, iszonyatosan hasogat a fejem és fáj a torkom, de sebaj kb. 3 éve nem voltam beteg, szóval már ideje volt egy kicsit nyafognom is, bár este nem alszom semmit annyira nem kapok levegőt. Talán újra elő kellene vennem a régi ruha zsepijeimet és egyet jól megnedvesíteni és azon keresztül lélegezni, mert mintha úgy emlékeznék hogy nekem az anno segített.

De hogy a kérdésnél maradjunk, ennyire én még nem vagyok jártas a grafológia területén csak hobby szinten, autodidakta módon tanulgatom a dolgot.

Na akkor a kérdésre hogy válaszoljak, bemásolom egy részét a könyvnek ami nekem galád módon pdf-ben van meg.


Kimutatható-e a homoszexualitás az írásból?
Vannak bizonyos jelek az írásban melyek utalhatnak erre, de a sokéves tapasztalattal rendelkező grafológusok szerint sem lehet a homoszexualitást egyértelműen megállapítani.
Ez feltételezhetően attól is függ, hogy az illető bűnnek éli-e meg saját homoszexualitását, vagy teljes mértékben elfogadja azt. Amennyiben teljes értékű embernek érzi magát, és békében él önmagával, úgy nem fogjuk írásából egyértelműen látni másságát.
Ha viszont rejtegeti különbözőségét, önmaga előtt is szégyenkezik, állandó bűntudatban él, akkor ezek a jegyek megjelennek írásában is, és egy zavaró hatású alsózónával együtt már utalhatnak a homoszexualitásra.

Mit értünk zavaró hatású alsózóna alatt?
Az ott elhelyezkedő hurokképzések deformációit, túlméretezettségét és a „g" betű hurokrészének a többi alsózónás hurokhoz viszonyított eltéréseit.



Bizonyos esetekben találhatunk homoszexualitásra utaló jelzéseket a középzónás betűkben is. Ezek többnyire képi szimbólumok formájában jelennek ott meg.



Képi szimbólumok az „m” és „D” betűkben

Mindig nagyon vigyázzunk a homoszexualitás feltételezésével, mert előfordulhat az is, hogy az illető látta valakinél az erre utaló betűalakzatokat, és azokat csak utánozza. Ne felejtsük el, hogy nincs jogunk senkire sem rásütni ezt a bélyeget, még ha találunk is az írásában erre utaló jeleket!

Szóval a válasz igen kimutatható ha valaki tényleg jól ért a dologhoz, de van akinek még az írását sem kell nagyon sokáig vizslatni, nekem sok esetben a szem többet mond, vagy egy elkapott pillantás....bár nem nagyon tesztelhettem még a dolgot.
















Dalarann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése