2013. október 13., vasárnap

Hétvége eseményekkel rövidítve.

Pénteki napom nem úgy telt ahogy szerettem volna, pedig már el is terveztem mindent, hogy ha sikerül délben hazajönnöm mikhez is fogok hozzá. Dél helyett 5 óra után értem haza, úgy mint az a bizonyos mosott dolog.
Tudtam hogy fárasztó dolog a statisztika, de hogy 2 intézménynek is nekem kellett az adatait felvinni a gépre az azért már egy kicsit sok volt nekem is úgy hogy az adatok nagy része rossz volt vagy pontatlan, közben pályázatot hirdettem ki amire lehet jelentkezni, és ezzel fel is tettem az i - re a pontot. Agyilag teljesen 0 lettem mire hazaértem mert még adóbevallásokkal is megtaláltak, pénteken telt le a 3 negyedév. Lementem a kertbe hoztam fel kettő darab karalábét amik akkorák voltak mint egy foci labda, aztán rájöttem hogy nagyon megkívántam egy kis káposztát, úgyhogy fogtam magam újra lementem a kertünkbe, ami így a fagy után elég borzalmasan nézz ki, szegény paprikák és paradicsomok nagyon nem bírták a dolgot. Szombaton 9 körül keltem, nagy nehezen lekászálódtam az emeletről a konyhába, kértem anyumat hogy egy életmentő tejeskávét készítsen már nekem, ő meg elém tette a fél literes bögrémet meg a kávét, majd minden erőmet összeszedve a hűtőhöz slattyogtam és kivettem a tejet és a vaníliafagyit... nagyon finom lett és fel is rázott rendesen. Újult erővel leselkedtem neki a nap hátralévő részének. Tettem vettem egész nap, majd délután elkezdtem készülődni, az esti bálra voltam hivatalos. Szüreti mulatságokat tartanak országszerte, és ennek nálunk is nagy hagyománya van.
Felvettem az ezüst szürke ingemet, fekete nadrágomat, fekete mellényemet és hozzá a fehér nyakkendőmet.
Beléptem a terembe és a VIP asztalhoz vezettek, pechemre én voltam az első, pedig vagy 30 embert még meghívtak rajtam kívül. Míg ott üldögéltem egy érdekes demográfiai adatot vettem észre a teremben, amit szépen ki is lehet vetíteni a településünkre is, a teremben lévő "magyarok" számát a két kezemen meg tudtam számolni, a tánc kezdetére a "magyarok" száma annyi lett hogy a lábujjaimat is igénybe kellett vennem a számoláshoz és még így sem értük el a 20 főt.
A többiek is megérkeztek, majd kis idő múlva szólt a főnöknőm valamit, amiből csak pár szófoszlányt csíptem el és a szájáról azt olvastam le hogy buzi. Kicsit közelebb hajoltam mert mondom nem is ittam semmit még sem hallom jól és már szájról sem tudok olvasni? Újra megkérdeztem hogy mit is mondott. "Nézd már a teremben pont veled ott ül az a buzi, Szandra."
Na ez a srác innentől kezdve 20 perc témát adott az asztalnál ülőknek. Nem részletezem nagyon a dolgot mert nem is akartam rájuk figyelni hogy mit is beszélnek, de a srácról annyit elmondhatok itt a blogban hogy egy roma srác, aki női ruhákat hord, sminkeli magát, magassarkú cipőt hord, ha nem látszana a borostája nehéz lenen róla megmondani hogy fiú. Teljes mértékben nőnek érzi magát, és nyíltan felvállalja a dolgot. Nem is tudok olyan esetről hogy valaki bántotta volna ezért őt, se nálunk se a környék településein.
Viszont este 10 körül a női mosdóba ment be és a nagymamája már egy kicsit nagyon részeg volt bement is kiabált vele, meg átrángatta a férfi wc -be, ahonnan meg az anyja rángatta ki. Na ekkor éreztem hogy ideje haza felé venni az irányt, azon a 600 m en míg hazaértem csak három földön fekvő ember mellett mentem el, de nem zavartam őket had aludjanak, meg nem volt jele annak hogy este fagyni is fog, ezért nem szóltam senkinek hanem folytattam utam haza.
Mai nap (vasárnap) dél körül keltem fel, ismét a kertbe vettem az irányt és hoztam fel sütőtököt, azt hittem hogy fél óra alatt kész lesz és lehet enni, ehelyett, biztos bent volt mind 3 órát a sütőben, mire enni tudtam belőle le is hűlt mind. Mert ma voltam bent dolgozni  3 - tól 6 - ig, és amilyen szerencsés vagyok tuti bent hagytam melóhelyen a telefonomat, mert csörgettettem tesómmal kicsöng de fel nem veszi senki, és emléxem hogy melóba elvittem, remélem reggel ott lesz a gép mellett.



Jó éjt
Dalarann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése