2013. október 3., csütörtök

Mitévő legyek?

Nem is tudom hogy kezdje neki, ma elég érdekes kérdést, kérdéseket szegeztek nekem.
Lényegében annyi történt hogy hétfőn egy 13 éves fiú kérdezte hogy feltehet e nekem egy kérdést. Mondtam neki hogy feltehet egy kérdést, de ez most nem egy kérdés volt.
Nem értette szegény a viccet, majd újra megkérdezte hogy kérdését hozzám intézhetné.
De nem merte feltenni a kérdését, ma viszont szóltam neki hogy gyűjtött e már elég erőt ahhoz hogy megmerje kérdezni azt amit akart.
Elég személyes kérdés...
Na és kérdezz, ha olyan a kérdés úgy sem válaszolok neked.
A fülembe súgott valamit de nem értettem és megkértem hogy ismételje meg mert ami foszlányokat elkaptam az nem biztos hogy az amit kérdezni akart tőlem, mert azt kivettem hogy sz - betűvel kezdődik és vagy a vége.
Majd újra súgva megkérdezte hogy : "Szűz vagy még?"
Kikerekedett szemekkel ránéztem és mérgesen megkérdeztem tőle hogy ezt most hogy és miért meg ez amúgy is magánjelegű dolog amihez senkinek semmi köze nem hogy egy 13 évesnek.

Kicsit összeszedtem magam agyban és beindult a felgöngyölíteni a dolgot szoftver az agyamba, és rákezdtem visszakérdezni és viccelődni.
Me' miért is kérdezed ezt tőlem, azt gondolod hogy 27 évesen még szűz lennék?
Áááá nem de na...
Mi na?
ÁÁÁ semmi. csak érdekelt a dolog mert...na.
Mondtam neki hogy mikor Debrecenben voltam akkor elég sok csajjal jártam, meg akkor vesztettem el a szüzességemet egy csajjal. Volt barátnőm is de nem mondom meg a nevét mert úgy sem ismered/ismeritek, mert ekkor már volt még ott pár srác akik hallgatózva becsatlakoztak a beszélgetésünkhöz.

Keresztkérdésekkel bombáztam a srácot és a végén azt mondta hogy: "Me' azt mondták a többiek az osztályban hogy buzi vagy."
Ezt mondták? És ki? Osztálytársad vagy valaki a felnőttek közül.
Egyik osztálytársam.
Meg még mondott mást is az osztálytársad.
Ja, hogy fiúkkal csókolóztál és láttak.
Ki látót? Engem.... istenem de hülye pletykát terjesztenek már megint rólam. Röhejes az egész.
Majd jót nevettünk együtt.

Közben meg majd szétvett az ideg meg a kíváncsiság hogy kire kell ráijesztenem ahhoz hogy ez a pletyka elüljön.

Jó jó jó, tudom a pletyka legnagyobb ellensége a közöny és a közömbösség, viszont tényleg nagyon érdekel hogy ki hozta be ez a dolgot a munkahelyemre, ki kezdte el terjeszteni a többi gyerek között és kit kell még most leállítanom. Nehogy tényleg valami negatív következménye legyen a dolognak.

Régen írtam már a blogba hogy mindig is fel fel röppentek ezek a dolgok rólam, de nem nagyon érdekelt mert úgy sem tudok ezzel mit kezdeni, de ha most utána járok akkor lehet meg tudom ki a forrás.
De az is lehet hogy hagynom kellene az egészet, na meg az is nagyon érdekel hogy kivel csókolóztam én :D
mert ez is egy érdekes infó, a pletyka lehet tartalmazna egy izgi infót, vajon kivel boronáltak össze.

Tanácstalan vagyok nagyon.... remélem újra elül a dolog mint anno volt munkatársam esetében, akivel viccelődtek hogy vigyázzon velem, ne ejtsen le semmit, ilyen és ehhez hasonló sztereotip dolgokkal ugratták cukkolták. Az is egy idő után elhalt.
Viszont újra feltettem magamnak a kérdést mi van akkor kedves Louis ha mindenki tudja a dolgot, mindenki mindig is tudta, csak nem téma mert nem ez alapján ítélnek meg. Vicces is ez a dolog annyiból hogy bárkivel volt eddig konfliktusom vagy nagy veszekedésem ezt soha nem vágták még hozzám, mert azért pár emberrel tényleg úgy isten igazából összevesztem, mert vannak dolgok amiből nem engedek és azt senkitől sem tűröm el hogy a családomat bántsa.
Nagy Comint out- ot sem szeretnék mert akkor az ember bekerül a meleg, buzi, köcsög, kancsó stb. feliratú skatulyába. Amiből mint tudjuk nem lehet csak úgy kiszabadulni. Makacs dolgok ezek.

Alszom rá és meglátom mit teszek.




Dalarann

6 megjegyzés:

  1. No igen, az örök dilemma...azok a mocskos pletykák :) Én mindig elengedtem a fülem mellett ezeket a dolgokat, konkrétan lesz(khm), nem érdemes foglalkozni vele, többnyire ha látják az emberen, hogy idegesíti, akkor csak még inkább "rázendítenek", mert látják, hogy elérték a céljukat. Az pedig pedig én is kifejezetten kedvelem, amikor valaki mástól tudok dolgokat...lehet, hogy a kezedet is megkérték már, nem? :D (Csak nem tudsz róla).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom és ismerem a pletyka mibenlétét és rá is jöttem ez most engem miért is borított ki ennyire, azért mert a pletyka egyik része az hogy én csókolózom vagy csókolóztam egy fiúval nem is olyan rég és megláttak minket, bár úgy lenne, de nem volt semmi ilyen már nagyon hosszú ideje, pedig nagyon jó lenne már valakivel megint ennyire intim kapcsolatba keveredni, ha fogalmazhatok így.
      Mondjuk a kezemet már kérték meg, erről a régi blogomban írtam is, de majd frissítve a helyzethez igazítva ide is leírom.

      Törlés
    2. Nem is tudom, amikor én végigolvastam amit ma írtál, nekem az is eszembe jutott, hogy részben a kiborító részlet lehet akár az is (magamból kiindulva is...), hogy te is írtad, nem szeretnéd, hogy az emberek tudják rólad az 'igazságot", és egy bizonyos ijedség is előjött, nem? (Vagy csak megint túlkomplikálom a dolgokat? :) ).

      Törlés
  2. Ha megengedsz egy kritikát a leírtak mellé ill. abból kiindulva. Azt hiszem magadat sodrod nehéz helyzetbe, ha hagyod személyessé fajulni ezt a kérdést egy 13 éves diákkal. Sokkal fontosabb, - és azt ügyesen tetted - hogy olyan nyílt kérdéseket teszel fel, ami közelebb vihet ahhoz, miért fontos neki az infó. Ez egy remek alkalom is lehetett volna ahhoz, hogy picit a témát megragadva beszélgess a gyerekekkel. Hogy hogyan látják ők, mit gondolnak, ismernek-e személyesen homoszexuálisokat, egyáltalán miért érdekes számára, hogy mások milyen beállítottságúak, ez alatt értem azt is, hogy miért fontos neki a TE szexuális orientációd kérdése, stb. stb.

    A leírtak alapján volt egy akció-reakció és az is lehet, hogy talán a te reakciód már éppen eleget elárult nekik (pl. felháborodás, tagadás). Bár ezek mind helyzetfüggők, a legapróbb rezdülésekre is érzékenyen figyelnek. Az a szomorú tapasztalatom, hogy ezek a pletykák évek hosszú sora alatt tűnhetnek csak el az iskola falai közül. De egy olyan izgalmas téma, miszerint valaki meleg, háááát...

    Szabadjon megjegyeznem, hogy külön tisztellek azért, amiért tovább vitted a beszélgetést és nem akadt meg a kérdésnél. Ez igen bátor dolog egy csapat kiskamasz srác gyűrűjében. Meg arra is utal, hogy csípnek téged és jóban vannak veled, különösen ha ilyen (pimasz :P) kérdést is fel tesznek neked.

    Igazán remélem, hogy a pletyka forrására fény derülhet, de nem feltétlenül kell jóindulatot feltételezni annak elindítójáról. Mit tennél, ha tudnád, hogy ennek kifejezetten rosszmájúság volt az alapja? Egyébként az írásaidból nagyon nehéz kihámozni, hányadán is állsz a melegségeddel. Ezek szerint nyíltan nem vállalod, de mégis lehetnek olyan ismerőseid, akik első kézből tudhatnak a dologról és ezt tovább is adhatják?


    ui: még korábban ígértél nekem egy beszámolót a KELLO kapcsán. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem reagáltam le rosszul szerintem a dolgot, sőt utólag visszagondolva jól lereagáltam a kérdést.
      Beszélgetni nem igazán lehet a mai fiatalokkal, túl kevés a tudásuk, nem akarom nagyon részletezni, de sok téves és hibás tudással rendelkeznek amit én ott egy 5- 10 percben nem tudtam volna helyre rakni.
      Tavaly beszélgettem 14 15 évesekkel ehhez hasonló témáról, egy ideig megy a hülyeség meg a be be kiabálás de a végén a hangoztatott dolgok nagyon hamar elhalkulnak és a végén kiderül hogy senkinek nincs ezzel baja, csak nekik azt mondták meg úgy tudták hogy ez rossz és nem szabad őket szeretni.
      Viszont nem a fő munkaterületem az iskola, most csak az elhúzódó munka miatt ragadtam az intézmény falai között, nemsoká visszamegyek a rendes helyemre, viszont azt nem szeretném hogy a gyerekekbe már belenevelt dolgok rám vetítődjenek.
      A pletyka forrására fény derült és le fogom írni hogy ki és hogy és mint.
      Ha így gondolod akkor fogok ennek is szentelni egy bejegyzést én és a melegségem témakörében.
      Nyíltan nem vállalom mert nem érzem azt hogy tudnia kellene a körülöttem lévőknek, főleg úgy hogy még csak barátom sincs, vagy kapcsolatom. Első kézből akik tudják azok közül 2 él a településen, vagyis már csak 1. Az egyik egy családos ember, volt munkatársam, ő úgy fogadta a dolgot mikor megmondtam neki mintha azt közöltem volna vele hogy zöld a szemem, szóval vele minden okés, a másik srác meg debrecenben él, nem sűrűn jár haza és rajtam kívül más emberrel nem beszél a településen szóval ő is okés.

      Igen a bejegyzést meg a beszámolót meg fogom ejteni, talán már holnap.
      L.

      Törlés