2013. október 6., vasárnap

Utána jártam és megvan.

A pletyka forrása nem más mint az ősellenségem, egy régi női munkatársam egy szőke hölgyemény.
Aki pénzen vette a diplomáját úgy hogy még az egyik tanárával is lefeküdt, aki nem is annyira alacsony pozíciót töltött be az adott intézményben, így nem volt kétséges hogy a hölgyemény megkapja a diplomáját mert hát senki sem akarta azt hogy az a bizonyos bili kiboruljon.
Nekem ezzel a nőszeméllyel akkor támadt konfliktusom amikor a főnökömmel is kikezdett, onnantól kezdve akkor jött dolgozni amikor akart, akkor ment haza amikor neki tetszett, rám maradt minden munka még az öve is, mikor próbáltam hangot adni elégedetlenségemnek akkor rám uszította..... volna az embereket, na onnantól nem volt megállás én sem hagytam magam. Nekem még segített is ez a dolog valahol mert egyre jobb helyekre és beosztásokba kerültem, viszont ő is jövögetett utánam, hát igen lássuk be kicsit vulgáris leszek de a pina nagy úr.
Ez a hölgyemény az egyik alkalommal beszélt egy másik személlyel és az ő beszélgetésüket kihallgatta a férfi fia, miközben azt mondta a kurva hogy "jobb lenne ha leállítaná magát a kis köcsög buzi, és inkább a száját pasikkal való csókolózásra használná mint arra hogy engem kritizáljon..."

Na ebből a srácnak csak pár dolog ragadt meg ami elég volt ahhoz hogy beszéljen róla a többieknek.

Gyűlöletes lény az ember.


Nincs semmi kegyetlenebb, mint a pletyka, és nincs semmi más, amivel ennyire nehezen lehetne szembeszállni. Ha az embert a háta mögött rágalmazzák, nincs mód arra, hogy vitassuk vagy cáfoljuk a mocskolódást, a sutyorgás meg csak egyre hangosabb, és nem lehet megállítani.
Agatha Christie



Dalarann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése