2013. október 31., csütörtök

Sütemény kisebb bakival :D

Próbáltam sütni egy jó almás pitét, de a végén nem lett olyan amilyennek szerettem volna, mert egy netes recept alapján készítettem el a kicsikét, de a leírt recept pontatlan volt, és csak a süti elkészülte után vettem észre hogy a hozzászólásokban figyelmeztetik a bejegyzést készítő személyt arra hogy a süteményből kifelejtett a sütőport. Még jó hogy csak egy kis próba adagot készítettem.
Na de azért annyira nem lett rossz, tegnap este el is pusztítottuk mind egy szálig, vagyis szeletig. Ja és a tészta is kevés lett mert nagyobb a formám mint az amcsiké.









Jó éjt, Dalarann

6 megjegyzés:

  1. Az étvágyammal sincs különösebb gond, de ez így reggeli előtt különösen jó ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem hiszed el hogy az íze is milyen jó volt, leszámítva még azt a tényt is hogy a sütőpor miatt lehetett volna könnyebb a tésztája is.

      Törlés
  2. A képeken látva beindult a nyáltermelésem :)
    Ügyes vagy, hogy így próbálkozol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó én nem csak próbálkozom, én rendszeresen sütkérezek, de ez most új volt, mert eddig csak térest sütöttem linzertésztával, ez meg az új sütőformámban készült.

      Törlés
  3. Még szakács szemmel is mondhatom, hogy jól néz ki :D

    VálaszTörlés